جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سیدعلی حسینی نیا

حوزه/ سرهنگ حسینی‌نیا گفت: معنویت باید در خانواده‌ها و مدارس تزریق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی‌نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر صبح امروز در مراسم دعای ندبه در مهدیه بردستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: عوامل پیروزی دفاع مقدس که همان معنویت و توسل به اهل‌بیت بود را باید استخراج کنیم.

وی، ویژگی ممتاز رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را عبور از تعلقات دنیایی و رسیدن به تعلقات بالاتر دانست و افزود: امروز اگر ما هم بخواهیم در مسیر شهدا قدم برداریم، باید از تعلقات دنیایی خود گذشت کنیم و به معنویت برسیم.

سرهنگ حسینی‌نیا، رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس را توسل و انس به اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: امروز نباید نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی که در جامعه رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشیم، بلکه در حد توان خود از افراد دستگیری کنیم و آنها را به سمت معنویت سوق دهیم.

وی با بیان اینکه معنویت باید از طریق والدین به فرزندان تزریق شود، ادامه داد: در مدارس نیز دانش آموزان را باید به سمت تعلقات معنوی هدایت کنیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر، تأکید کرد: باید نحوه ارتباط گیری صحیح با فرزندان و نسل نوجوان و جوان را فراگیریم تا خدای ناکرده با رفتار غلط خودمان تاثیر منفی در آنها نگذاریم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، یادآور شد: برای تربیت و پرورش نسل نوجوان و جوان حرکت کنیم.

سرهنگ حسینی‌نیا با اشاره به حوادث جهان اسلام، بیان کرد: یکی از پیام‌های اجتماع امروز ما اعلام حمایت از ملت مظلوم غزه و لبنان است و قطعا پیروزی نهایی با جبهه مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha